Saturday, November 21, 2009

kursus etika dan pengurusan integriti...










salam...




dah lama dah tak update blog aku ni...sory 4 those yg menantikan cite baru...




hmm aku baru balik dari kursus kat perak...kursus etika polis...penat tu adalah sikit tapi rasanya tak sepenat masa induksi...hmm kami bertolak pada 16 nov pukul 1 ptg.. b4 tu malam perjumpaan aku dikejutkan dengan kenaikan pangkat dari org biasa kepada ketua platun wanita...mak aih tak sangka doh...ni sume keje en. bad r.... aduh satu lagi dapat tahu yang aku dapat A dalam exam SUKSIS...huhu macam2... pastu sampai je sana memg best bile bilik dia macam hotel...dengan aircond n mcm2 lg...pastu 8tiviti dijalankan oleh tuan Rahman...yang paling menyakitkan ati bile si FUAD yang bodoh tu telah membuat statement yang aku ni pemarah!!! pergh memg naiklahkan darah ke muka..nasib baik tuan rahman kata dia tak dapat nak buktikan yang aku ni pemarah..mana taknya aku tak pernah marah dia...kalau tegur pun cara baik....apa punya manusialah dia ni...dah tu dia tak perasan ke yang satu skuad memang tak suka kat kau doh!!!org sume dah benci kau tapi kau boleh buat2 tak tahu and buat muka kau yang menjengkelkan tu...kata je dah pergi mekkah 3 kali tapi macam tak pernah pergi...patutnya kalau dah pergi mekkah tu perangai dah berubahlah...ni tak macam taik jugak!!nasib akulah dapat satu group ngan kau...nightmare do.....ish kalaulah aku boleh lari ke group lain masa tu kan bagus....tapi kau sekadar manusia yang merosakkan mood sume org..yg penting kami masih seronok....yang aku tak boleh lupa bila shakilla tertelan ubat gigi bile dia dengar sore aku bersyair....yes betol dia tertelan....hahahaha memng malam tu bile present kat depan kitorang asyik ketawa je....lepas abis tu sume tepuk bukan sebab sedap tapi sebab kelakar sangat...aduh memang pecah perutlah kami ni.....masa makan lg lah...kami ber4 memg duduk 1 mejaje selalu...memg bile time makan je shakillah mesti tersedak...takpun dia akan tercekik sebab ketawa...lg2 bile kata pasal kutu yang berterbangan...satu malam tu aku nampak muka shakilla amat sangat tensen...aku tau kenapa tapi tak dapat nak ceriakan dia...kesian dia....tapi aku memg suka cara dia yang menangani tensen dia dengan baik....ajan plak tak abis2 ngantuk...hahahaha

No comments:

Post a Comment