Monday, February 25, 2013

hari bersejarah...

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah semalam (24 feb 2013) menyaksikan umur ku telah meningkat satu lg digit....syukur kepada Allah kerana memberikan peluang kepada ku untuk terus hidup didunia...
Hehe cuak aku pg tu takot adik aku pedajal aku dgn telur n tepung...hampeh2 diorg ni...butnthen they failed to do so..hahaha padan muka....
Awal pg tu aku igt x de keksince this year aku ckp ngan mama x yah la kek2..dah besar..hehe but rupanya ada jugak..time kasih mama n mak nom sebab sponsor kek...
Lepws tu aku g umah kak weedad kesayanganku..dia wish besday n dia kata nak buatkan aku nasi lemak sambal sotong (which is my fav) tp disebabkan dia kene demam campak maka x bole buat...alahai terharunya....hehehe
So done dgn family...simple...

Tahun ni special sikit sebab ada org tu for first time igt my birthday..hehehe setelah borak dlm phone lama2 mlm b4 my besday semalam we hangout kt tmpt biasa which was Midvalley...
Mula2 tu x mau dia dtg sebb hari sebelumnya tu dia jatuh moto...x sampai hati nak sruh dia dtg...tp dia dtg jugak...
So there were 3 wishes
1. Dia kene pakai baju pink
2. Redvelvet kek
3. Bunga tulip pink..
Well dia tunaikan yg first even mula2 kata x pakai..hehehe nak prank la tu...
Masa dia pakai tu rasa mcm nak nangis sebb punya la susah nak pujuk dia pakai bju warna pink...hehehe

So ni gambar dia
Comel kan...hehe
Hmmm 23 tahun aku hidup...aku rasa 24 feb 2013 la yg paling menyayat n sgt romantik...walaupun just 1 request yg termakbul tp yg pasti haritu aku tahu dia sayangkan aku...hehehe the way he talk to me and the way he advices me aku dpt rasakan dia sgt ikhlas dlm mengenali diri ini yg byak kekurangan...
Ya Allah sesungguhnya aku amat bersyukur dipertemukan dengan dia...
Dear...
Tq so much for my birthday..
That was the sweetest birthday ever...
InsyaAllah i janji i akan berusaha lakukan yg terbaik..
Awak jgn nakl2 tau masa sy x dek..
Jaga kesihatan...
Jgn minum ais byk2...
U will always be my AA...
(AA is stand for aoron aziz eh...)
May Allah mempertemukan kita hingga ke syurga...
Tq awak...


No comments:

Post a Comment