Tuesday, April 23, 2013

what happen in april!

okay...selain dr april fool kita x sambut...post kali ni nak cita what had happened for this month...not much boleh tahan la hectic dia...

So kita start dengan class...huhu jgn kata la... aswignment byk gile...pulak tu present je semua...nasib baik la paper elektif x yah present pape tp yet ada project....mmg btol org kata...sem akhir ni sibuk gle...

X silap 30 mac aku ada -finishing school...mmg sampai ptg la kannnn...tp nilah modul yg paling x menstress kan ktrg...huhu best je rasa...and paling best dpt tau en abg syg nak dtg...hehe even ada kerja on that day dia dipaksa dtg...hahahaha jahat kan! so ktrg hangout kat tmpat biasa...tgk wayang n makan...mcm biasa but yet im so glad dpt spend time dgn dia....hilanglah skit stress ni...huhu lepas tu dlm kepala dah ada plan nk kenekan dia...hehe...so akupun kelentong la en saiful kata masa birthday dia aku x dpt dtg sebb ada test pada hari yg sama...sebenrnya ari esoknye yg ada...hehe

So masa 11 April tu aku plan ngan ajan...hehe ponteng 1 class...aku pinjam kete afy n g upm...masa tu thanks sgt kt afzan sbb sudi teman beli brg kt tesco tok buat coleslaw  en. Saiful...huhu...so otw nak smpai macam 2 aku pk...mcm mana nak kenekan en saiful ni...huhu last 2... dia kol and aku ckp aku ada kat upm....haaaa mmg x la dia percaya....lepas bunyi honk bru dia caye...huuu...siap eh sruh dia cpt sebb ramai dah buat bunyi cencorot tu bila aku lalu....

Hehe hmmm nak tau apa yg hilangkan rasa stress and penat? senyuman en saiful! huhu entah kenapa...kalau pnat camne pun mesti hilang....the best partbila dia habiskan coleslaw tu even its quite cair...hehe...siap ajak lepak tmpt dia keje...every 10 - 20 min jenguk aku..takut sgt aku majuk...hahaha...adeh...hmmm tp rasa sgt dihargai la time tu..

Apa -apa pun happy birthday my Dear En. Saiful...may Allah bless u always...sentiasa murahkan rezeki awk...sentiasa tabahkan hati awak...

What happened next? haaaaaaa esoknye smpailah hari ahad...TESt! stress but yet lega ept manage semua....lepas je test aku pun hangout ngan afzan n aishah....ktrg tgk gi joe..boleh tahan la tgk dua kali kan...huhu

Tp ada satu cite ni mmg daebak! OLYMPUS HAS FALLEN. pada yg suka filem action...ni lah cite terbaik tok korg....thanks to angah sebab ajak tgk wayang....huhu

         
Haaa ni pelakon cite tu...
Best pglah tgk...
Hehe
Sekiaan....




No comments:

Post a Comment