Wednesday, July 17, 2013

18.07.2013

Alhamdulillah...pejam celik dah abis 4 tahun aku kat uitm shah alam...doa2 la aku x balik sana balik..hihi cukupla 4 tahun..kalau nk sambung pun lpas keje..hihi

Well nak cerita time exam dlu...
Pergh last2 sem ni semangat gle study...al maklum ada org nak kasi teddy besar..but the most of all i wanna have an excellent result..so nanti senang nak develop...hehehe

Memang x dinafikan dia banyak bagi semangat..entah kenapa..bila dia cakap tu mmg sentiasa semangat...ada satu hari tu aku saja je nak try tgk dia nak x dtg kalau aku ckp aku nak turun upm...sekali dtg...hihi dasaattt...so kitorg abeskan masa kat ict..epas tu jalan2 habiskan masa atas moto...then esok pg dia nak balik...igtkan x jadi mkn breakfast...tibe2 dia ajak makan n the best part dia ajak gi tmn tasik shah alam...itupun lepas aku buat muncung flamingo..hahaha...how sweet...

Lpas tu dia balik...alaaa sedihnye hati ni nak pisah dengan dia..tp apa leh buat tak halal lg for each other...so sbr jelah...after a while aku pun study gile2..yelah nak dptkan first class degree...so org would not down grade me..hehehe

So first paper ok..tp cuak skit..takot lecturer terlampau strict masa tanda answer script..hmmm lepas tu paper second bole tahan susahnye...paper far alhamdulillah, paper next 640 best n next tu ok..yg tak tahan tu paper maf 635..adehh susahnye...hmmm sedeynye...igtkan bole kekalkan momentum...tp sebab paper tu maybe x dpt nak kekalkan momentum..well anyway dah berusaha tggal tawakal pada Allah...

Nak dijadikan cerita, second day puasa malam tu aku demam...pergh..panas gle..mcm biasala kalau demam..temp kalau x cecah 39 x sah..yg terharu tu...sahabat2 same class always there membantu...diaorg jaga dah macam dekat hospital..lg2 sharifah...missy yg sgt setia...hihi bersyukur sgt dikurniakan sahabat sebegitu..

Well abes je paper x sempat nak hangout dgn kawan2...esok nye tu aku ada interview kerja...so mmg rushing aku balik...esok trus study pasal company..then kol 11 esok interview..perghh neves gile..yg best part tu aku trus dpt kerja tu..hihi tp provision for 3 month...lepas tu kita tgk mcm mana...dia naikkan or x...kalau x aku chow!! Hmmm susah skit kalau x cecah 2000...nnti x dpt beli rumah for mama n simpan duit tok masa depan...hihi...apa2 pun company ni mcm nampak future dgn diorg...maybe i can stay n be diorg nye financial officer..hehe...mana tau kan...aku sorg je plak tu acc exec..ok la tu..hihi lepas je balik interview trus buka puasa dgn kekasih hati..ya Allah rindu tu hanya tuhan je tau...hmmm semoga kita dijodohkan bersama sayang...

Aminn.....

No comments:

Post a Comment