Wednesday, July 20, 2011

takziah sahabatku...

20/3/2011

pada hari ini kami bertolak ke JB untuk laksanakan tugas sebagai RA...kalau b4 ni kami ke Utara kali ni kami melayarkan lagi pemandangan yg lebih luas ke bahagian selatan...pada awalnya kami dikejutkan dengan berita Rumah SEWA topek n arul kene pecah masuk...OMG time cuti2 ni pun ada org nak wat jahat..dah lah nak puasa ni....hmm kesian topek ilang IPHONE 4 dia..huh lepas tu ilang lg RM 100..hmm yg penting dah wat laporan polis...lepas tu arul amek aku kat umah..aku drive sampai ke PAGOh then arul sambung...jgn ckplah betapa ngantuknya aku..huhu hampir accident kot...shhhh jgn bgtau diorg cuz aku mmg dah terlelap masa bawak kete tadi...

sebaik sahaja aku sampai kat HOTEL SERI MALAYSIA atas tajaan DR zu, aku dikejutkan lagi dengan berita duka cita...mak aishah ( roommate kesayangan aku) dah meninggal...ya Allah betapa terkejutnyer aku cuz last masa anta adik aku g PERLIS aku tumpang umah dia n seigt aku dia sehat je waktu tu...hmm Aishah tabahkanlah hatimu k sayang..sesungguhnya Allah lebih sayangkan bondamu....

teringat masa arwah abah pergi tinggalkan kami...hanya tuhan je yang tahu betapa terkejutnya aku and betapa i can't stand to watch my family cried in front of me....hmm ya Allah jadikanlah kami ini anak yang solehah yang mampu membantu memberikan jalan kepada keluarga kami untuk ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman di dunia sebelah sana...ammmiiinnnn

No comments:

Post a Comment