Sunday, April 8, 2012

alhamdulillah dah 3 tahun aku belajar kat uitm ni..tak sangka cepat sgt masa berlalu...huhu banyak pengalaman yg aku timba...alhamdulillah tuhan kuatkan hati aku untuk aku teruskan hidup yg penuh berliku...yep mmg kadang2 rasa cam nak give up...Allah thank u very much.
yup sudah 3 tahun jugak aku belajar kenali diri..kekuatan diri...dan kelemahan yg perlu di perbaiki...belajar menjadi insan yg versatile and belajar menghargai diri sendiri....
so minggu lepas aku belajar yang in new zealand semua makanan berasaskan ayam and daging adalah halal kerana lembu dan ayam di sembelih cara islam..in fact the penyembelih semua ada ijazah dari al azhar.....huhu macam x percaya kan...tp itu semua cerita benar...the biggest supplier for daging n ayam adalah org MALAYSIA and ORG ISLAM...proud kan...nama dia pak man..huhu and he is the president of muslim society in new zealand....wow im so proud of him..he just started dgn menjadi penyembelih di sebuah syarikat and end up dgn seorg pengeluar terbesar di new zealand....and besides all daging,susu and cheese adalah halal...huhuhuhu....

so secara keseluruhan kita boleh jadi apa yg kita nak asalkan kita istiqamah dan tetapkan dalam hati untuk berjaya dalam demi Allah....

No comments:

Post a Comment