Sunday, May 20, 2012

minggu yang penat and hurt...

hmm..alhamdulillah satu minggu yang sibuk dah aku tempuhi..but last week is the most exhausted week i ever had before...mana taknya pagi sampai ptg ada program..malam plak buat assignment and other things...hmm sorry lah for those yg satu group ngan saya for group assignment..kene tangguh banyak benda...selain satu lagi REKOD MALAYSIA dah aku pecah kan -kawad 24 jam tanpa henti kat uitm Perlis,  satu lagi perkara yg pentg yakni SUKOL (netball)..huhu pada mulanya mmg x mau main..nak kasi dekat dak2 ni je..but then bila tgk cara diorg main rasanya mmg x dek org lain yg lebih baik main GK ngan afzan...huhu maka terpaksa bermain walaupun scared something would happen to my knee...hehehe ramai lah yg marah but nak wat camne..dah mmg suka main netball..not just for menang but mmg suka main dalam team...hehehe
so pg tu aku g lah pusat sukan dengan nervous n entahlah..bercampur baur....x pernah aku rasa macam ni...adehhhh..rupenye....
masa first game lawan melati..i can't focus well since GA and GS shoot asyik x masuk je..hmm geram aku..asal sampai kat aku aku tepis bile g kat diorg dibuangnya bola tu..bukan nak masuk ring...hmm sabo jelah..then hmm..aku ingatkan x dek lah apa2 nak jadi kat kaki aku....last masa 2 3 min before first game abes aku ble plak kan jatuh...adehhh TERKEJUT aku dibuatnya..first time jatuh macam tu..tetibe rasa x dek kaki...x dek benda leh jejak kat lantai...but bila fikirkan nak meng trus bgun n tak rasa apa...hmmm padahnya lepas je game kaki bengkak...adeh..terdengkot2 lah aku..hmmm org pun pandang atas bawah jelah..muka dah LAWA (hehehehehehehe) tapi jalan terdengkot2..adeh..tp takpe org kate penghapus dosa2 kecil..hehe...
hmm so hopefully i can get better soon sebab sabtu minggu ni ada dinner..kalau x x leh r aku nak pakai heals....ada kang pakai black zip je kang..huhuhuhuhuuhhuuhu LAKALAKA r tu....

No comments:

Post a Comment