Friday, January 28, 2011

29/1/2011

salam..
aku baru lepas balik menari ni..huhu penat gle..kaki dah melecet2 dah dah koyak2..
but menari ttp enjoy....huhu
first nak cite pasal jo..adoiii nak dijadikan cerita..dia ni boleh pulaklah terduduk atas cik Azzah..huhu..pastu leh cakap plak x sengaje..ye r mmg x sengaje aku rasa..gile nak dok atas cik azzah gitu jer..haha...
sekali lagi aku diletakkan dekat belakang..pada awalnya aku ngan en.musbir..lepas tu en.wadi letak aku kat belakang..hmm aku kene improvekan diri ni.. jelez ngan afzan cuz she has a good body n shape..hmm macam aku ni straight jer..hmm ape2 pun aku bangga dengan diri sendiri-macam masuk bakul angkat sendiri jer- hehehe..cuz dari kayu jadi pulau..hahaha
hmm yg best nyer ada riez...hahaha pembakar semangat tuh..ajan x abes2 nak kenekan aku..jelez r tuh..hahaha-hope ajan x bace post ni, kang aku kene bahan plak-

so macam biasa aku x dek cuti n need to work out untuk uitm..aduss bilelah aku dapat rehat...yg penting family dah tau ok r..mak pun macam dah faham....
anyway tadi pagi sempatlah jumpa mak jap..lepaslah rindu dia..banyak betol cite dia nak kongsi ngan aku..macam awkward gak..tapi thanks mom cuz u have a faith in me and sayang I lah ofcourse....hehehe
k lah nak out dah..penat sangat menari.nak tgk movie plak

No comments:

Post a Comment