Tuesday, January 25, 2011

mulanya tahun 2011

diam tak diam dah dua tahun aku kat UiTM shah alam..banyak yang aku tempoh..but yg aku nak cerita sekarang is that ape yg aku tempuhi semuanya lain2 jenis..lain2 rasa...huhu..hmm yang paling terkesan bila dak2 zooming tak mau p indon..aduss sedey aku..penat jer wat kertas kerja n others thing...hmm kan senang kalau awal2 lg cakap x mau.

25 jan aku terkesan dengan cara diorg treat aku as a friend..hmm yelah aku ni pun bukannya baik sangat...tetiba teringat kat abah...kan senang kalau abah ada..tak dek duit mintak...hmm tears~~~~

menari~ tak sangka sekarang aku sahut cabaran tuk menari..demi suksis dan yang paling penting i want to learn new things....seronok even macam hell latihan dia...
26 jan aku ditugaskan tok pg ke pelancaran opss sikap..ingatkan kene wat road block..rupanya pelancaran jer...there is on part masa aku makan ngan staff PLUS..diorg mmg friendly and im not being awkward duduk ngan diorg..but pengajaran disitu is that my eglish is so bad..aduss malu gak aku bile dia tanya pasal SUKSIS in English and im answering mostly in malay..hehehe
lepas ni kene tingkatkan lah english to ofcourse...

by the way 1 feb ni aku kene perform tarian kat padang kawad UiTM for LTDL..but itu pun kalau terpilih lah kan..hmmm so wish me luck k

No comments:

Post a Comment