Tuesday, November 13, 2012

Bismillahirahmanirahim.....
So harini aku nak update pengalaman jd ref for big even...
Maksud aku jadi ref netball..yup mmg berdebar...mana x nye kene adili game yg ada player negeri and sebagainya...Apa2 pun kene jugak adili game seadilnya...
Apa yg aku belajar ialah rupanya setinggi mana kedudukan kita makin tinggilah kita mendongak kelangit tanpa mahu pandang kebawah...
Berlagak...angkuh dan meninggi diri...tu yg aku leh describe org2 mcm ni...
Mentang2lah ktrg ref underdog...siap ckp depan2 ktrg lg yg dia player negeri....
Haaa bila aku jd ref..baru diorg tau betapa strictnye aku blow...lggr skit abesla...hehehehe dr 8-5 n markah tinggi2..lepas tu bila aku jd ref markah semua jd 2-1...haaaa nak sgt..hambek!
So sebagai manusia..kita kenelah berigt skit...bukan kita selalu berada diatas...kita masih manusia dan kiranya kita mendongak kelangitnya yg sgt tggi...Allah itu maha mendengar dan adil...maka balasan pasti ada....
Ingatlah setinggi mana kedudukan kita....sentiasalah rendah diri kerana Allah lebih syg dgn org mcm ni and nabi Muhammad amat syg kepada mereka....



P/S : TAKYAH BERLAGAK SGT KAU HEBAT!

No comments:

Post a Comment