Monday, November 26, 2012

gala dinner charity night...

Alhamdulillah pada 18 november lepas telah berlangsungnya malam charity night...
Walaupun x dek penglibatan dr aku tp aku tumpang bangga sebab adik2 aku mampu buat apa yg aku cabar mereka...
Teringat dlu masa mula2 diorg nak wat..aku mcm x caya je diorg boleh buat...lepas kene marah dgn aku brula diorg nak gerak...akhirnya diorg belajar untuk menjadi lebih baik dan they have done a great job...something yg boleh dibanggakan...
Masuk je dewan tu mana2 yg kenal aku tu mulalah cakap
"Wah kak saf dah kurus la...." hahahaha kembang kejap...hehehe
But the point is masa masuk je dewan rasa terharu plak cuz ramai org join the charity night...ramai yg mempunyai kesedaran untuk saling membantu...
Paling shock n bangga bila2 those kids yg down syndrome tu buat persembahan...
YA ALLAH....sesungguhnya Allah itu maha adil dan mengasihani...
Sangat telented budak2 ni....just imagine diorg leh buat persembahan ala2 cerita avatar...huhu
Rasa cam malu plak sebab kita pun x terfikir mcm tu....
So ni antara gambar yg sempat snap....

No comments:

Post a Comment