Monday, November 5, 2012

my life!

Bismillahirahmanirrahim....
Alhamdulillah setelah usahaand sabar dalam mempromosikan alpha lipid...akhirnya
Aku dapat 2 org pelanggan...bukan x nak bergerak lebih agresif but ilmu di dada x cukup....
Semalam adalah sorg ni borak2 ngan aku...*hehehe
So he asked me a lot and some parts aku x leh jwb...yup mmg x cukup lg ilmu didada...
Org hairan why on the earth aku nk kurus...well this is the answer...
Selain to look good im also wanna to be healthy....
Kalau kita gems*(hehe fobia dengan gemok!)kita akan rasa malas n paling penting lemak akan berkumpul di organ dalaman...contohnya kalau kita consume byk lemak trans (eg:kulit ayam) so ia akan mudah terkumpul and bayangkan klau lemak tu penuh and menyumbatkan saluran darah..itulah penyebab penyakit...paling mudah sekali apabila akan mengganggu kitaran haid kita...
Ada yg kata x yah r consume benda2 ni....jog jelah...
Yup tu boleh but kita kene jugak bg energy pada badan...kalau alpha lipid atau apa sekalipun mampu memberikan nutrisi yg cukup kenapa kita perlu nafikan kebaikan pemakanan yg baik ni? Badan akan jadi lemah bila kita jog...so alpha lipid akan memberikan tenaga kepada kita...hehehehehe aku x kan ckp kalau benda ni aku x rasa sendri...
Kesimpulannya..im happy!

Hehehehehhe.....

P/s:cara nak dpt bibir merah menawan..try ni
       Bgun pg...sapu ubat gigi kat bibir untk 3 minit...lepas tu cuci...
       Sumber>mingguan wanita masa aku baca kat sauna...hehehhhe

No comments:

Post a Comment