Saturday, June 19, 2010

kesedaran dalam diam...

hmm aku semalam baru balik dari kerja kawin cousin aku..hmm banyak benda yang aku belajar..belajar untuk tidak berkira apabila bekerja..tidak berkira atau kita katakan kedekut dengan sedara sendiri dan belajar untuk menjadi lebih rajin..

yup aku puji sedara2 aku yang ada masa tu..sume org bergotong royong nak siap kan sume benda event tak kenal pun kiri n kanan tu sape..dah lama aku tak tengok benda2 macam ni..sekali sekala ada kerja kawen barulah aku tgk benda2 macam ni..but if not hmm hampeh je semua..tu yang aku heran tapi aku faham itu adalah lumrah manusia...biasa r...
yang seronoknya bila dapat jumpa semua sedara mara kat majlis tu..yang dah lama tak jumpa dapatlah aku lepaskan rindu..tapi ada gak yang tak mau bertandang dengan alasan kereta rosak..come onlah takkan dah besar jadi mak orang pun perangai cam taiik je!!!hmm lepas tu cakap alah mak dah wakilkan..hampeh tol...so neway aku masih tersekat di MUAR untuk beberapa hari...nak lepas kan rindu ngan anak buah..oklah blah dulu..daa..

No comments:

Post a Comment