Monday, June 7, 2010

lagenda budak setan...

hmm hari ni nak post pasal cite lagenda budak setan...
nak dijadikan cerita aku and en. fatih yang sengal telah ke IOI mall 4 watching LBS yang dikatakan best....hmm pada aku cite dia biasa je..baik diorg buat cerekarama ur drama...mana tak nye for the first time aku rasa cerita 1 jam 15 aku rasa macam 2 jam kat dalam panggung...
mula2 cuba fikir logik x logik korg tercekik cicak sedangkan kalau kita minum kompem kau rasa dah dari awal there is creatures in it...hmm itu satu...kedua aku x brapa nak kenan ngan AYu yang dengan mudah boleh Fall In LOve ngan si kasha...huh wujud lagi ke benda macam tu dalam dunia ni..maybe yes n maybe not..ada lagi...yang pompuan tu tetiba kata dia nak muka baru asal...bukannya salah dia 100 %..hem yang lagi menyedihkan dah lah xcident, pastu muka hancur, kawen ngan binatang, hilang ingatan, lepas tu mati lepas lahirkan baby pertama...mak aih!!!such a Pathethic.....sampai macam tu skali ahadiat akasha fikir pasal pompuan...hmmm kalau lah dia takdirkan sume pompuan macam tu abis sapa yang nak jadi ibu yang baik....pluss aku rasa ending yang ditulis ' berakhirlah bahagian pertama'( if i not mistakenlah).aku rasa lepas ni mesti x dek org tgk sambungan nya...terutamanya akulah kan..korg blanja pun aku x mau..nasib baiklah fatih yang blanja..kalu x mmg aku frust menonggeng bila tgk cite macam tu..
anyway thanks to fatih yang blanja aku tgk cite tu..u r my best buddy r kan..aja aku makan sushi...tak reti sangat makan sushi..hehehe masak sushi reti...neway today masak spegetthi...rata2 komen- pedas, tak banyak daging...but bila aku rasa there is something wrong with the mashroom...so lepas ni pengajaran buat semua jangan guna mashroom dalam tin ye....
hmm nak kongsi sikit kesibukan lepas ni..rasa sebersalah bila 11 jun x dapat join reunion kat PD..sorry FAC KMJ...but kene buat something lebih important, 19 Jun cousin aku kawen kat JB 16 dah kene pg sana..tak pun 17 JUn..hmmm sebersalah gak cuz nak kena cari sponsor for our program 15 jun..hmm takut can't make it..20 Jun nak pg cameron..ni pun tak kompem lg..almaklumkah duit x masuk lg...hmm lepas tu 22nd ni jumpa ngan suma committe..lepas tu buat road show kat sume U....lepas tu ada lg on 1 julai kena ready for pengambilan baru tuk SUKSIS...my GOD please help me on this....Money is Everything plus friends is what we need..so for those yg read this blog n all my friends yang mencari gua..mintak maaf on that date aku busy..doakanlah program aku berjaya n program kitrg menang....hmmm love u guys who all ways support me....MUAHHHHH

No comments:

Post a Comment