Tuesday, September 15, 2009

aku gembira...



Pada 15 Sept 2009, aku, ajan, eija,jan, d'la, arul and Mr. G..hmm happy sangat sebab dapat tgk diorng happy..klaka pun ada bila arul buat hal...bayangkanlah arul makan masa bukak puasa macam org dah seminggu tak makan.boleh tak dia abiskan kulit ayam dari piggan afzan..huh memang dasat gile.









Aku bukan nak kata pelah kan tapi entah kenapa malam tu aku macam bukan aku..tak banyak cakap n macam memalu. maybe ada Mr.G kot..Im confius lah..dia ni betul ke tak? i mean betul ke tak dia suka kat aku or dia just nak mendekati kitorang yang happening ni..hehehe


















masa kitorng kat Sunway Pyramid tu masa nak balik tetiba kereta aku buat hal. huh buat malu je. kesian diorang tak dapat pergi uptown..hmm tapi nasib baik aku bertindak cepat bila mintak tolong kat abg sorang ni. Alhamdulillah kereta aku boleh idup balik even kena tunggu dekat 1 hour nak tunggu kawan dia tolong kitorang..Itulah orang Malaysia yang sanggup tolong tanpa harap sebarang pembalasan. buktinya masa aku suruh arul bagi duit kat abg tu dia menolak and kata dia tolong kerana ikhlas....Time kasih Abg!!!

No comments:

Post a Comment