Monday, September 7, 2009

im now single...

Hm baru je tadi aku break up dengan my special friend..Hm pada mulanya sedih cuz dia tak kata pe2pun..even when i said that aku x nak g special ngan dia dia just replied ok...nampak sangat dia tak ikhlas...hampeh nye mamat...dia telah menyebabkan aku fikir yang lelaki semuanya sama jer!!!! mula2 masa nak mintak couple bukan main lg... tapi bile dah couple aku diperkotakkatikkan...taik betol!!!!

Lepas dengan dia aku rasa macam pintu hati aku ni aku nak tutup 4 guys yang tak guna!!!! sory bukan nak berdiskriminasi but kalau dah dua kali aku kena benda yang sama x salah kalau aku kata macam ni.. nak kata aku layan dia x baik..aku dah cuba sehabis baik but not sampai gadaikan maruah...

Sekarang ni memang tengah rasa sedih but nak buat macam mana dah jodoh tak panjang...Mungkin lepas ni sukar aku nak terima lelaki dalam hidup...as a friend yes but as special ones sorry maybe susah....

sekian...

No comments:

Post a Comment