Thursday, September 3, 2009

hari paling terok sekali....




3 sept 2009-Bangun je pagi tu aku terus bergegas ke bus stop tok pegi kelas bell awal pg. dalam pukul 8.30..aleh2 nampak r bus UiTM tertera laluan E. dah tu kitorang bacelah kat papan kate laluan E pegi perindu since kelas kat kenanga..hm naik r dengan bangganya!!! tapi aleh2 kitorang tengok bus nak kuar. Ah sah sah lah bus tu pegi INTEC.. hm alamatnya memang kitorang miss kelas bell tu.


Dah tu aku ngan Afzan decide nak pegi Bank Islam since dia punya kad rosak ( actually salah pin ). kitorang sampai dalam pukul 8.45 pg kat bank tu. hmm lama jugak tunggu bank tu bukak sebab pak guard tu kata bank bukak pukul 9.30 pg...naik kematu punggung aku. dah setel hal kat bank kitorang pun pegilah fak nak anta borang ASIM. aleh2 baru aku perasan yang aku tak bawak photostat ic. huh lagi satu masalah. then masa tengah jalan tetiba dapat mesej dari Eija kata ada kelas math sekarang!!!! aduh aku ngan Afzan pun berlari ke Kenanga.. bukan apa kitorang ada presentation pagi tu. hmm dah lah kitorang tak join masa diorang buat math tu sebab nak siapkan CTU. melampaulah kalau presentation pun tak datang... sesampai je kat kelas tu...terus letak beg n present.. terpinga2 gak aku sebab aku memang tak blaja langsung bab limit ni. kang kalau diorang tanya macam2 mampos aku!!!!


Lepas presentation aku n group presentation dak laki lak.. Hah ni lagi satu masalah...mana taknye diorang asyik kenakan aku ngan Mr.g je...adoi entah betol ke tak dia suka aku aku bukannya tau.....kang ada dia kata aku syok sendiri...ish malu nanti...hmm entahlah nak kata suka kat dia, aku dah berpunya...nak kata tak macam nak nafikan yang aku tak suka dia....ARGHHHHH bingit kepala ni...

Enough about lelaki...hmm ari ni aku pakai baju batik UiTM..diorang ajak pegi sek 7 lepas kelas.. aku pun follow r walaupun malu nak pakai baju tu....hmm kesian kat jannah n dila diorang nak makan popiah basah....aleh2 dapat popiah basah tapi inti kentang....kuang3...

sekian...

No comments:

Post a Comment