Sunday, August 30, 2009

kak z ku sayang...

Aku ada sorang senior citizen yang sangat kelakar and dia sangatlah sekepala ngan aku...hehehe kitorang kenal masa jadi fasilitator kat KMJ. Kirenya dia ni senior yang tak pernah jumpa b4 ni. Masa mula-mula dia datang first side aku nampak dia macam sombonglah sikit...(hehehe, jangan mara ye kak z) tapi kata orang tu betullah tak kenal maka tak cinta. lepas kenal dia terus kitorang kamcing macam isi dengan kuku walaupun kuku kitorang tak sama. hahahaha....


Percaya tak kalau aku kata aku hanya kenal dia dua hari sebelum balik. Itu pun nasib baik sebab aku jadi mc masa majlis penutup. Kalau nak ingatkan balik memang kelakar sangat. Masa tu aku tolong dia handle budak2 zapin yang berlatih tanpa tenaga pengajar. Nak dijadikan cerita akulah tenaga pengajarnye..Lepas je majlis tu habis memang kitorang melekat jelah until malam jamuan..


Lepas tu aku balik, dia ada kol cakap dia boring kat rumah. Aku ajak r dia datang rumah tapi kalau result aku bagus r. Alhamdulillah result aku gempak jugaklah kalau nak dibandingkan dengan result kat Serting n k.klawang ( kalau sape yang tak tahu kedua2 tempat ni kat n.9) Dia pun bersetuju nak dok kat umah aku dalam masa 2 3 hari. aku pun rancang r tempat2 yang boleh dia pergi. Tetiba dia kata nak kuar ramai2 dengan yang lain. aku pun postlah kat fs n club nye fs. Sadnye yang datang reunion tu just 6 orang je..




Tapi apa yang cuba aku cakapkan kawan ngan kak Z memang unbeliveble and unsangkarable..hahaha thanks kak z 4 being part of my life!!!

No comments:

Post a Comment