Wednesday, August 26, 2009

im sorry...

hari ini aku tulis khas buat sahabat tersayang...

Dear Enna,
i'm sorry terlupa kau punya besday...sori sesangat...
tak sengaja aku lupa...
hm dikesempatan ini aku nak ucapkan SELAMAT HARI JADI!!!
Enna dah tua!!!
semoga panjang umur n murah rezeki sayang. teringat masa korang buat suprise kat aku dulu. Hopefully dapat buat kat kau...( hehehe its time to revenge!!! ) tapi tak kesampaian cuz u r to far from me... hmm sedih jugak aku tak dapat bersama ngan ko masa ko tengah hapie...sorie Enna..really2 sori for being such a jerk friend... maaflah kalau kau menyesal kawan ngan aku...tapi rasanya aku dah terlebih baik n paling baik kan?? hehehehe....
saje gurau ngan ko...hope ko baca blog ni...

hmm... dah besar ni blajarlah jadi lebih matang... jadikan hari bahagiamu ini sebagai hari dimana kau akan lakukan anjakan paradigma terhadap kualiti, jati, dan pemikiran diri...ingat pesan aku always be positif and sentiasa percaya bahawa setiap masalah ada penyelesaian...hehehe nanti tuntut hadiah kat aku eh...

last but not least,
H
A
P
P
Y
B
I
R
T
H
D
A
Y
E
N
N
A
!
!
!

salam...

No comments:

Post a Comment