Saturday, August 22, 2009

kejadian di hari pertama puasa...






huhu... hari pertama puasa macam2 benda yang menarik berlaku...



antaranya pagi2 lagi aku dah jump eija, jannah, mai, dan nadzirah. diorang ada PBSM while aku ngan afzan ada SUKSIS pagi2 dalam pukul 7.30 am. ceritanya bermula bila aku jumpa diorang dalam bas 603 RapidKL.






Hehehe aku tengok muka Mai pepagi. Terkejut beb!!! dia bukan biasa bangun pagi kalau ari cuti ni. pastu Jannah kata dia baru bangun tido. Apalagi tak mandi r tuh...eeeee.....busuk minah tuh... hmm pastu jai r bahan gelak aku..( hehehe sorri Mai) then aku terkeluar r kenyataan " weh, korang tengahari makan sama eh" pastu diorng semua ketawa ad cakap eh ko tak pose eh dengan kuatnye dengan niat sengaja nak bg budak lelaki kat belakang tuh dengar.. SENGAL DO!!!






Pastu kami teruskan perjalanan ke Kenanga untuk berkumpul bersama ahli SUKSIS yang lain..huh bermula denga en. Ikhmar bagi ucapan dia.. aku bukan ape kalau dia cakap sekejap takpe ni tak dia cakap lama gile...pastu asyik cakap benda yang sama..huh penat dengar tau...



Then aku ngan shak, eneez, aishah and Afzan menuju dulu ke dewan Ghamma. sampai je kat sana Alhamdulillah dapat Aricond. tapi bile dah lama2 aduih sejuknya!!! kelas bermula dengan sesi taaruf dari pelajar lelaki. Mereka kena perkenalkan diri lepas tu ceritakn latar belakang keluarga dan akhir sekali prinsip hidup. macam2 aku dengar dan rata2nya cakap usaha tangga kejayaan. lepas tu kami diperkenalkan jabatan dalam PDRM oleh Cif Inspektor Tuan Hasrul Afendi. then akhir sekali budak pompuan pulak yang taaruf. Apa yang melucukan bila Shak nampak Ayu gile kat depan. Sampaikan aku tampar2 muka tak percaya adakah itu shak! serius do lai macam...hehehe






lepas tu dalam keadaan hujan yang lebat kami pun berjalan ke bus stop dan alhamdulillah sampai kesana terus ada bas dan kami pun sampai Melati dalam pukul 1.30.






sekian...

No comments:

Post a Comment