Saturday, August 22, 2009

rindu sehingga menusuk kalbu...



hm ramadhan tiba tanpa kita sedari....tapi entah kenapa aku rasa sayu sangat...teringatkan sahabat2 lama ku ketika di Matrikulasi...






Ya Allah apakah khabar mereka dan adakah mereka masih ingat padaku...


Ya Allah ko tempatkanlah mereka disisi mereka yang disayangiMu dan kau lindungilah mereka dari sebarang kesusahan dan kedukaan...






Sahabatku, semoga kamu semua bahagia aman dan sentosa. semoga anda semua berada dalam keadaan yang sihat dan sejahtera..Guys please remember me always kerana kealpaan dan ignorance you all akan menakitkan hati ini dan tingalkan luka yang mendalam...






Ingat lagi macam mana korang sume sedaya upaya nampak aku ceria disaat aku berduka. teringat masa korang semua mengembalikan semangat aku unuk teruskan hidup dan yang paling penting teringat macam mana korang merosakkan rambut aku masa Birthday aku!!!huhu habis baju kesayangan aku kena buang!!! Thanks guys 4 being part of my life!!!






sekian..

No comments:

Post a Comment