Saturday, August 29, 2009

buka puasa di sek 2...

pada hari khamis yg lalu aku, afzan, kak fat n kak rose (mawar berduri) buka puasa sesama. Ni semua idea kak ros yg entah kenapa apa mimpi tah ajak kitorang bukak puasa sama. maybe cuz dah rindu kot hehehehe....Pada mulanya kitorang nak bukak puasa kat dalam je pastu tetiba ujan lebat n tambah lg kitaorang punye kolej ada fogging. Huh, lastly aku cadangkan kami buka puasa di sek 2 ( huhu setelah tepon kak ros n dia menyebabkan aku abes kredit).







Hm dalam hujan tu kitorang redah gak sampai dapat bas 603..akhirnya setelah beberapa min kitorang pergi ke sek 2. sampi je kat sana kitorang terus cari tempat duduk kat depan restoran rasa sayang..hm nak kata restoran tak sangt r..actually kedai. Dah tu kitorang oderlah kat kedai tu. alih2 adalah sorang budak ni tanya kitorng dah oder ke belum kat kedai dia..kitorang pun cakap r yang kitorang oder kat sebelah..aleh2 kitorng di halau duduk kat tempat lain not kat depan kedai dia..hm pada mulanya aku rasa mcm nak terajang je budak tu tapi bila difikirkan balik bukan salah dia sebab memang tu hak dia since meja tu kat depan kedai dia.
yelah kalau aku mestilah aku buat benda yang sama nak cari makan kan. Yang tak leh tahan tentunya kak ros. nasib baik r dia tak melenting kat depan tuh...






Pastu kami makan dengan jayanya (sorrylah kak ros tak dapat makan ikan bakar). habis tuh kami pun borak dan gelak dengan galaknya....huhu sempat jugaklah aku rakamkan gambar kandid diorang.. Happy gile aku bile tengok diorang gelak..rasanya hilang rasanya segala tension dan resah nak test esoknya.. hehehe thanks girls!!!










No comments:

Post a Comment