Monday, August 3, 2009

macam2 berlaku hari ini...



Bermula pada jam 5.30 pg aku terjaga dari tidur. Tak tahu kenapa aku boleh bangun sebegitu awal sedangkan kelas strart pukul 10.30 pg. Pagi ni aku rasa sangat berdebar2 dan x sedap hati. Macam biasa pukul 9.30 pg dah tercegat kat bus stop tunggu bas. Yang peliknya kali ni x yah nak berebut bas. datang terus naik bas. yelah mana tak nye ramai student tak balik lagi dek kerana H1N1. Bermula dengan kelas Law belajar pasal bidang kuasa setiap mahkamah di Malaysia and ends at 11.40 pg. Then, aku balik bilik sebab nak solat dan sebagainya.


Pukul 2.30 ptg ada kelas AIS.Huh, nak dijadikan cerita aku kena kuar kelas sebab lecterer suruh buat medical check up since aku nye selsema ada saki baki. Hm apalagi memang ke Pusat Kesihatan lah aku tadi... Bukan nak marah lecterer tu, cuma penat sikit since fakulti aku atas bukit. Kalau siapa pernah datang fakulti aku namanya menara SAAS. Sampai je kat PK, kena daftar. Masa tu tuhan jelah yang tahu betapa ramai makhluk yang menunggu giliran untuk check Dr..Ada yang demam,batuk,selsema dan ada plak tu yang gatal2 tekak...Tibalah giliran aku nak jumpa dr.masuk je tak sampai 5 minit dr kata " ok awak boleh keluar sebab tempereture awak just 36 deg. so tak yah risau." (huh kan dah cakap x dek papenye!!!)


Balik dari PK aku terus ke fakulti balik.(lupa nak bg tau yang pg PK sekali ngan aku 5 org) Kejar masa nak masuk kelas Ekonomi pulak. Kelas start pukul 4.10 ptg and will end at 7 pm. Hmm penatlah nampak gayanya tambah lagi ada training netball kat Seroja. But then prof kata kelas until pukul 6 je. nanti extand ari jumaat. Huh aku dengan kawan aku, Afzan pun bergegas pulang ke kolej Melati nak tukar baju untuk pergi training pulak. Yang bestnya, kitorang keluar bilik pukul 6.45, bas datang pukul 7, gerak pukul 7.10, sampai seroja pukul 7.20 ptg. Hm ingatkan latihan masih go on, but then kitorang tengok teammate semua dah balik. Memang malanglah nasib aku hari ini. Hmmm, hopefully esok adalah hari bahagia aku...




sekian...

No comments:

Post a Comment