Saturday, September 5, 2009

berbuka puasa di melaka....








hmm pagi sabtu tu aku macam biasa pergi ke SUKSIS... mengantok gile memandangkan aku tido pukul tiga b4 tu....huh dah r kelas law-akta polis...huhuhu salin nota jelah aku....lepas kelas tu kitorang ada meeting 4 majlis aidilfitri. Huh seronoklah meeting ngan diorang tak ada banyak argument...Masa tengah2 meeting tu Kak Anne tetibe kol ajak pergi Melaka yang pada mulanya tak jadi nak pergi...Huhu memang ati dan perasaan aku meronta2 nak pegi r kan masa tu...lepas deal ngan kak anne aku pun kol kak z kata aku x pergi...saje je nak suprise kan dia!!!


Lepas suksis aku terus pergi ke KTM ngan AFZAN..huhu sesak gile orang dalam tu...sampai macam x leh nak bernafas dengan orang pakai baju 'oren' gi..aduh memang penat...resah dan panas! sampai je kat Angkasapuri aku pun tunggu kat bus stop. 4 the first time aku tunggu 1 hour n 15 min...aduh naik kematu punggung ni..nasib baik tumpang..hehehe

sesampai je kat Melaka tu @ hotel Puteri, Aku berkenalan dengan kak pah yang kecoh lagi best...lepas tu aku ternampak group kak z...huh apelagi dia terkejut gile jumpa aku!!!yes berjaya terkejutkan dia!!!!hm kitoran pun makan2 n makan sampai x larat. Tapi kesian kat kak pah n kak anne sebab makan char kuew taiw je...huh bayangkan mee tu berharga RM 24...huhu dasat gle... lepas tu kitorang borak3 n banyak berkisar pasal gersang abg hanin...huh diorang ni memang gile2...malam tu asyik gelak je...penat pipi gelak...hmm semoga hubungan sperti ni berkekalan 4 ever

No comments:

Post a Comment